Doprava a platba

Internetový obchod xpradlo.cz nabízí široký výběr možností dopravy, ze kterých si jistě vyberete právě tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. Jak shrnuje níže uvedený přehled, ceny se liší dle způsobu dopravy a platby, který zvolíte pro Vaši objednávku.

Ceny dopravy

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
PPL Kurýrní služba 69 Kč 58 Kč 1 000 Kč
Česká pošta 89 Kč 69 Kč 2 000 Kč
Geis Kurýrní služba 89 Kč 69 Kč 2 000 Kč
Osobní odběr Z-Point 70x v ČR 49 Kč 49 Kč 2 000 Kč

Dodací lhůty

U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.

  • Skladem Písek:

    Produkt budeme při objednávce do 14. hodin tentýž den expedovat, následující pracovní den bude kterýmkoli z přepravců doručen na Vaši adresu nebo připraven k vyzvednutí na pražské prodejně.

  • Skladem Praha:

    Zboží je skladem pouze v Praze a můžete si jej okamžitě vyzvednout na naší prodejně. Při objednání do 10. hodiny a výběru dopravy kurýrem xpradlo.cz Vám balíček doručíme týž den v odpoledních hodinách kamkoli po Praze.

  • Skladem:

    Zboží je k dispozici jak na centrálním skladě v Písku, tak na pražské prodejně.

  • Na cestě:

    Produkt je na cestě od dodavatele na náš centrální sklad v Písku. Termín naskladnění uvádíme vždy v tabulce dostupnosti, stejně jako předpokládané datum doručení nebo osobního vyzvednutí.

  • 2 – 4 dny:

    Produkt je skladem u některého z našich dodavatelů. Je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 2–4 pracovní dny. Tuto dobu potřebujeme k dopravení produktu na náš sklad a následnému vyexpedování na Vaši adresu, případně na pražskou prodejnu.

Česká pošta

Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Písku. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?

Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 601 552 660, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 601 552 660.

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
Česká pošta 89 Kč 69 Kč 2 000 Kč

GEIS kurýrní služba

Kurýrní služba GEIS doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku na našem centrálním skladě v Písku. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme sms zprávou a emailem, a to včetně čísla balíčku, kontaktu na zákaznickou linku GEIS (tel. 951 277 777) a odkazu na sledovací systém přepravce, ve kterém následně můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím GEIS?

Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři GEIS Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby GEIS kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 601 552 660, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 601 552 660.

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
Geis Kurýrní služba 89 Kč 69 Kč 2 000 Kč

DPD kurýrní služba

Kurýrní služba GEIS doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku na našem centrálním skladě v Písku. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme sms zprávou a emailem, a to včetně čísla balíčku, kontaktu na zákaznickou linku GEIS (tel. 951 277 777) a odkazu na sledovací systém přepravce, ve kterém následně můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

PPL kurýrní služba ## Při využití dopravy kurýrní službou PPL Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci na našem centrálním skladě v Písku. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby PPL, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím PPL?

Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 601 552 660, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 601 552 660.

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
PPL Kurýrní služba 69 Kč 58 Kč 3 000 Kč

Výdejní místa ZÁSILKOVNA.CZ – 217x ČR

Rádi byste využili možnosti osobního převzetí Vaší objednávky mimo Prahu? Přejete si objednané zboží vyzvednout bez front na poště či je pro Vás složité čekat doma na kurýra? Chcete využít možnosti odběru i o víkendu? Je nám potěšením, že právě Vám můžeme nabídnout novou službu Zásilkovna.cz.

Jedná se o nové možnosti osobního odběru Vašich objednávek ve vybraných městech v České republice a na Slovensku.
Aktuální seznam odběrních míst Zásilkovna.cz:

Načítání: seznam poboček osobního odběru
Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
Zásilkovna Kurýrní služba 49 Kč 49 Kč 2 000 Kč

Možnosti platby

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

  • Dobírka:

    Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.

  • Platba předem na účet:

    Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.

  • Platba kreditní kartou / prostřednictvím PayPal:

    Přejete-li si objednávku uhradit přes internet kreditní kartou či z PayPal účtu, zvolte prosím tuto možnost při volbě způsobu platby. Následně objednávku potvrdíte a budete automaticky přesměrováni do platebního rozhraní.

    Pro platbu kartou v levé části stránky prosím vyplňte číslo Vaší karty, datum platnosti a CSC kód (poslední trojčíslí uvedené na rubu karty). Následně potvrdíte transakci a poté je nutné stisknout tlačítko pro návrat k prodejci a na našem eshopu Vám bude potvrzeno dokončení objednávky.

    Pro platbu prostřednictvím PayPal se nejprve přihlaste k Vašemu PayPal účtu v pravé části stránky platebního rozhraní, zkontrolujte uvedené údaje a potvrďte platbu. Poté je nutné vrátit se na naše stránky, kde bude objednávka dokončena.

  • Platba v hotovosti při osobním odběru:

    Při odběru zboží na prodejnách v Praze a Brně, na pobočce v Písku a na výdejních místechz lze platit pouze v hotovosti, platební karty neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.

Menu

volejte +420 601 552 660

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.